خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
قراردادهای سفید امضا پدیده شوم جامعه کارگری
موانع مرخصی ۹ ماهه زایمان زنان برطرف شد
ایران قیمت نفت صادراتی را کاهش داد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

در این ویدیو جالب 8 وسیله نقلیه عجیب و جذاب که هیچ وقت از مرحله نمونه اولیه خارج نشدند یا تولید آن‌ها متوقف شده را ببینید. که تداعی‌گر فیلم‌های علمی تخیلی قدیمی است و انسان را به این فکر می‌اندازد، که چه تعداد از تکنولوژی های برتر امروزی قرار است باقی مانده و چه تعداد به جمع داستان‌ها و قصه های تخیلی خواهند پیوست؛ اختراعات جذابی مانند جت پک، یک موتور تک چرخ حتی قایق بادبانی که روی زمین حرکت می‌کند.

در تنش به وجود آمده در روابط کشورهای عربی با قطر، ترکیه از دوحه حمایت کرده است. دولت ترکیه در تلاش است بازار این کشور کوچک اما ثروتمند را در دست بگیرد. به همین منظور ترکیه محموله‌های مواد غذایی برای قطر ارسال کرده است. ترکیه همچنین ازجمله صادرکنندگان خودرو به قطر محسوب می‌شود.

در پی تحریم های اعمال شده از سوی چند کشور عربی علیه قطر، کار و بار شرکت های معدود قطری که مواد غذایی و مصرفی تولید می کنند رونق یافته است.

طی هفته گذشته قیمت طلا با شکست نزولی که در دامنه ۱۲۵۸ ایجاد کرد توانست بعد از اصلاح فنی تا دامنه ۱۲۵۰ کاهش پیدا کند، و کمترین قیمت ۱۲۵۱ و بالاترین قیمت ۱۲۸۱ در هفته گذشته بود و در هفته جاری انتظار ادامه تمایلات کاهشی دیده می شود.

مسعود پزشکیان با اشاره به حوادث تروریستی روز چهارشنبه 17 خرداد ماه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هدف تروریست‌ها نمایندگان مجلس بود و اگر از بالکن وارد صحن می‌شدند کار به دیگران نداشتند و از همان جایگاه با تسلط کامل بر صحن فاجعه‌ای برای کشور و نظام ایجاد می‌کردند.

قطر قرارداد فروش گاز به شرکت رویال داچ شل را امضا کرد که به موجب آن این کشور سالانه ۱.۱ میلیون تن LNG به این شرکت اروپایی تحویل خواهد داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: 10 نفر در استان به دلیل شدت گرمای هوا در روز شنبه دچار گرمازدگی شدند.

عصر دیروز مورخه 27 خرداد ماه 1396 دکتر سید امیرمحسن ضیایی در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر سخنگوی جدید این جمعیت را معرفی کرد.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افزایش مواجه شد؛ این در حالی است که نرخ سکه طرح جدید که روز گذشته ۱۳۵۰۰ تومان بالا رفت ، امروز باز هم ۳۱۵۰ تومان گران شد.

اقتصاد آلمان موجب شده که تقریبا ۵ میلیون فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق بازار تقاضای این کشور، در قاره سبز ایجاد شود.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/