خرید بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک


سپاهان درب
قراردادهای سفید امضا پدیده شوم جامعه کارگری
موانع مرخصی ۹ ماهه زایمان زنان برطرف شد
ایران قیمت نفت صادراتی را کاهش داد

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نائب رئیس پارلمانی دوستی سوریه و ایران، با معاون دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

Egypt will end visa-free entry for Qatari citizents with some exceptions, Reuters reported quoting the Egyptian Foreign Ministry.

پیک مصرف برق در روز گذشته در حالی برای نهمین بار از مرز پیک سال گذشته عبور کرد و به 52 هزار و 848 مگاوات رسید که سهم صادرات برق در این روزهای گرم تابستان از واردات بالاتر است.

وزیر خارجه فرانسه پس از ورود به کویت با تنی چند از مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

رای دهندگان جمهوری کنگو برای شرکت در انتخابات پارلمانی به پای صندوق‌های رای رفتند.

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

تاکید عربستان بر کاهش عرضه جهانی نفت، اظهارات وزیر نفت کویت درباره توازن بازار تا پایان مارس 2017، کناره گیری اکوادور از توافق جهانی نفت و حضور لیبی در نشست اوپک و غیراوپک از مهمترین خبرهای جهان انرژی در 24 ساعت گذشته بود.

دولت اکوادور اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی دیگر توافق کاهش تولید اوپک را رعایت نخواهد کرد و قصد دارد تولید نفت خود را به تدریج افزایش دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رسانه های سعودی تلاش می کنند ملک سلمان را در نقش یک منجی معرفی کنند در حالی که سیاست های ریاض برای امت اسلامی مصیبت است.

هرچند که دوربین‌های حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای یا حتی معمولی دی‌اس‌ال‌آر (دوربین دیجیتال تک‌لنزی بازتابی) تصاویر بسیار با کیفیت‌تری نسبت به گوشی‌های همراه می‌گیرند. با این حال کوچک بودن، ارزان بودن و مهم‌تر از همه اینکه همیشه به همراه ما هستند تصویربرداری و فیلم‌برداری با گوشی هوشمند را به عنوان محبوب‌ترین گزینه برای بسیاری از ما کرده است. برای رفع محدودیت‌های این گوشی‌ها و ارتقا سطح کیفی تصاویر و فیلم‌هایی که با آن تهیه می‌شود ابزارهای جانبی برای آن‌ها طراحی و ساخته شده است که در این ویدیو به معرفی و تحلیل برخی از آن‌ها پرداخته می‌شود.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/